Primăria Vaslui anunță

Articol publicat de Echipa SmileFM la 25 martie 2020
Primăria Vaslui anunță

Având ȋn vedere:

  • Decretul Prezidențial nr. 195/16.03.2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României;
  • Hotărârea nr. 2/16.03.2020 a Comitetului Local pentru Situaţii de Urgenţă a municipiului Vaslui;
  • Ordonanţa Militară nr. 3/24.03.2020 privind măsurile de prevenire a COVID-19;
  • Dispoziţia Primarului municipiului Vaslui nr. 69 privind punerea ȋn aplicare a măsurilor de combatere, ȋnlăturare şi limitare a efectelor COVID-19 ȋn sediul Primăriei municipiului Vaslui.

VĂ COMUNICĂM URMĂTOARELE

  • ACCESUL ȊN PRIMĂRIA MUNICIPIULUI VASLUI ESTE INTERZIS ÎN PERIOADA STĂRII DE URGENŢĂ, toate SOLICITĂRILE SE VOR FACE PE CALE ELECTRONICĂ, prin intermediul email-ului Primăriei municipiului Vaslui, PMV@PRIMARIAVASLUI.RO

  • TOATE SESIZĂRILE SAU URGENŢELE SE VOR ANUNŢA LA TELVERDE 0800800780 sau pe adresa de email pmv@primariavaslui.ro

  • Totodată, pentru evitarea deplasărilor care nu sunt strict necesare, vă anunţăm că, potrivit art. 12 din Ordonanţa Militară nr. 3/24.03.2020, TOATE DOCUMENTELE CARE EXPIRĂ PE PERIOADA STĂRII DE URGENŢĂ, ELIBERATE DE AUTORITĂŢILE PUBLICE, POT FI SCHIMBATE ȊNTR-UN TERMEN DE 90 DE ZILE DE LA DATA ȊNCETĂRII STĂRII DE URGENŢĂ.