3 alimente surprinzător de bune pentru inimă. | NUTRIȚIE

O dietă sănătoasă reduce foarte mult riscul de probleme cardiace, pentru că influențează greutatea, tensiunea arterială, colesterolul. Iată ce alimente indică un cardiolog britanic!

Cele mai bune alimente nu sunt neapărat costisitoare sau greu de găsit. Victoria Taylor, nutriţionistă britanică la organizația caritabilă British Heart Foundation, susţine că datele arată că o dietă în stil mediteranean, bogată în fructe și legume colorate, cereale integrale, nuci, semințe, proteine slabe și grăsimi sănătoase, este cea mai bună dietă pentru sănătatea inimii.

Mazăre.  Unul dintre sfaturile nutriţionistei este să păstrăm întotdeauna o pungă de mazăre congelată la congelator. Se pot găti rapid şi sunt o sursă bună de proteine vegetale, de vitamina C, care ajută la protejarea celulelor și la menținerea sănătăţii acestora. Mazărea este, de asemenea, bogată în fibre, importante pentru sănătatea digestivă şi normalizarea nivelului de colesterol.

Arahide.  Cauţi o alternativă mai sănătoasă la dulciuri pentru a avea grijă de inima ta? Alege o mână de alune, nuci sau semințe. Arahidele nesaturate, consumate fără sare, sunt o sursă bogată de grăsimi nesaturate, în special grăsimi mononesaturate. Conţin fibre, proteine şi o varietate de vitamine şi minerale.

Ulei de rapiţă.  Uleiurile vegetale și din semințe au o reputație proastă în unele cercuri de nutriție. Victoria Taylor a spus că uleiul de rapiță este o opțiune bună pentru sănătatea inimii. Acest tip de ulei conține, în principal, grăsimi mononesaturate, care ajută la protejarea inimii prin menținerea nivelurilor de colesterol bun şi reducerea nivelului de colesterol rău din sânge.

Vezi si

Cum revenim la normal după sărbătorile de Paște

Cu toții știm că sărbătorile pascale vin cu anumite obiceiuri culinare și diverse tradiții pe …

Comments are closed.