Românii, codaşi la exerciţii fizice: Doar 5 din 100 de companii acordă angajaţilor abonamente la centre sportive

Doar 6% din români practică sport cu regularitate şi 5% din companii asigură angajaţilor un abonament la un centru sportiv, în contextul în care 61% din populaţie nu practică sport, iar 18% face mişcare foarte rar, potrivit unui studiu al companiei Benefit Seven.

fitness

 

Potenţialul pieţei fitness este slab utilizat în România, fiind fructificat în special la nivelul marilor companii. Între 3% şi 5% din companii plătesc angajaţilor un abonament la un centru sportiv. Dintre acestea, cele mai multe activează în domenii precum IT, telecom, farma, servicii profesionale, media si comunciare.

Pe o piaţă estimată în 2015 la 223 de milioane de euro, frecvenţa practicării activităţilor fizice a crescut în ultimii ani, la fel şi valoarea pieţei de fitness. În medie, un român cheltuia 11 euro în 2015 pentru activităţile sportive, comparativ cu aproape 5 euro cheltuiţi în 2012.

Aproape 60% din firme au semnat un parteneriat cu un furnizor de servicii sportive, facilitând salariaţilor accesul la activităţi sportive, contra cost, însă la tarife negociate la nivel de grup. O mare parte dintre acest companii sunt din sectorul de banking, retail şi automotive. Peste 15% sunt firme cu capital românesc, iar 40% dintre ele desfăşoară activităţi şi în afara capitalei. Excluzând companiile cu sediile în Bucureşti, la nivel naţional, doar 5% dintre angajatori includ printre beneficii şi un abonament la un centru sportiv.

Sursa:mediafax.ro

Vezi si

Care sunt cele mai populare acțiuni pentru români

În România, Nio și-a păstrat statutul de cea mai populară acțiune în rândul utilizatorilor eToro, …