Potrivit reprezentanților Inspectoratului pentru Situații de Urgență (ISU) Vaslui, în vederea debirocratizării și facilitării comunicării informațiilor de interes pentru populație, specialiștii Inspectoratului General pentru Situații de Urgență au identificat soluții pentru proiectarea unei aplicații informatice, sub forma unui ghid ușor de accesat și de utilizat, care furnizează rapid răspunsuri legate de condițiile de avizare-autorizare și documentația necesară.
“Cu ajutorul acestui ghid, proprietarii sau beneficiarii construcțiilor/amenajărilor (în cazul avizului/autorizației de securitate la incendiu) și cei care dețin sau administrează adăposturi de protecție civilă sau puncte de comandă (în cazul avizului/autorizației de protecție civilă) au posibilitatea de a verifica dacă acestea se încadrează în categoriile de construcții care se supun proceselor de avizare-autorizare. Aplicația oferă și informații legate de documentația ce trebuie depusă în vederea emiterii acestor acte administrative. De asemenea, conține un link prin intermediul căruia poate fi accesată lista verificatorilor de proiecte și a experților tehnici atestați în domeniul situațiilor de urgență de către Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene. Mai multe detalii pot fi obținute prin consultarea paginii www.igsu.ro, precum și cea a ISU Vaslui”, a declarat Petru Iftene, purtătorul de cuvânt al ISU Vaslui.
sursa:obiectivvaslui.ro