sâmbătă, 13 iulie , 2024

Facebook copiază Twitter fără rușine: ce știm până acum de noua aplicație marca Meta

Meta, fostul Facebook, a decis din nou că cel mai bun mod de a-i învinge pe competitori este să îi copieze fără rușine.

Astfel, Meta construiește o alternativă Twitter descentralizată, bazată pe text. Nu este clar când s-ar putea lansa aplicația, dar conform Platformer, șeful Instagram Adam Mosseri este responsabil de proiect, care a fost numit intern „P92”.

Potrivit MoneyControl, aplicația „va avea marca Instagram”, iar utilizatorii se vor putea înregistra și se vor autentifica prin acreditările lor Instagram.

Noua aplicație de la Facebook

„Explorăm o rețea socială descentralizată de sine stătătoare pentru partajarea actualizărilor de text”, a spus Meta, pentru Platformer, într-un e-mail.

„Credem că există o oportunitate pentru un spațiu separat în care creatorii și personalitățile publice pot împărtăși actualizări în timp util despre interesele lor”.

Având în vedere încercările anterioare ale Meta de a concura cu YouTube și TikTok, cu eforturi video precum IGTV și Reels, o forță majoră a Meta în baza de utilizatori a Twitter a fost probabil inevitabilă.

Și, în plus, la un moment dat, Facebook a fost, de fapt, un loc în care oamenii care nu aveau peste 60 de ani postau, de fapt, actualizări de text.

Ceea ce este puțin surprinzător, însă, este decizia lor de a opta pentru o platformă descentralizată, având în vedere că produsele Meta în sine nu ar putea fi mai puțin descentralizate – un semn grăitor că CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, speră să concureze nu numai cu Twitter, ci și cu alternative similare precum Mastodon și BlueSky fondată de Jack Dorsey.

„Istoria Meta este că aceștia sunt achizitori mult mai buni decât sunt inovatori sau dezvoltatori”, a declarat Thomas Hayes, președinte și membru manager al Great Hill Capita, cu sediul în New York, pentru Reuters.

„În ceea ce privește copierea Twitter, aceasta este doar o mișcare defensivă”.

În orice caz, va fi interesant de văzut cu ce vor veni cu Zuckerberg și compania. Totuși, sperăm că este puțin mai de impact decât Instagram Notes.

Vezi si

YouTube pune stop clipurilor care promovează obiceiuri alimentare nesănătoase

Ușor de viralizat prin promovarea către un public numeros, mereu în căutarea de soluții pentru …